2020年7月7日 星期二

[窩心送禮之選] Gift Hampers HK - 初生BB禮物籃 | 大方得體。精緻實用


生BB係咪會傳染架?! haha.......
除咗我自己生完妹豬,身邊同時都有唔少親朋好友都喺差唔多時間生咗bb,或者係懷孕中嘅,戥佢哋開心之餘,仲要好好準備一下送咩禮物祝賀佢哋先!

之前就收過小b爸公司送嚟嘅嬰兒禮物籃 "Baby Hamper" ,我先知有 "Baby Hamper" 呢樣產品!既大方得體又實用!
嚟緊就有親友準備生BB,所以我就上網搜尋一下 "Baby Hamper" ,就搵到 《Gift Hampers HK》!係嗰 #一站式禮物籃平台,入面有好多好靚好精緻嘅BB禮物籃。分有BB囝、BB女同孖胎嘅禮物籃,非常得體,仲好實用添!仲係即日落單,即日免費送貨!



《Gift Hampers HK》禮物籃內包括有BB洗護用品、BB服飾、BB玩具等......
好似我收到嘅《 小兔禮物籃》 咁,非常精美又實用!

入面有女皇頭帶、芭蕾舞裙,可以幫妹豬扮靚靚。
仲有口水肩同手套,係我好需要嘅BB用品之一!好貼心喔!

毛絨玩具兔仔同搖鈴。
小b一見到個搖鈴就即時攞去引妹豬,同妹豬玩。

Hudson毛毯一套三件

英國 Sting in the Tail 手工動物番梘同活動球鏡子玩具

專人送上禮物籃,還附有心意卡,做媽媽嘅我收到咁窩心嘅禮物,當然都好驚喜,仲好鍾意添!大大感受到送禮者嘅心意,超讚呀!


Gift Hampers HK
網址:https://gifthampers.com.hk/ghcn/baby-hampers
電話:(+852) 2730 0885 / (+852) 2730 0839
E:hello@gifthampers.com.hk

沒有留言:

張貼留言