2020年3月4日 星期三

我的二寶孕中期 (4-6個月)

上篇孕記提到嚟到4個月,中左妊娠糖尿!
最初收到消息,Down咗兩日,好驚對二寶有咩影響,又怕要打針!
經過醫院一日Day Camp,聽營養師講解飲食注意嘅地方、少食多餐、少吃碳水化合物等..... 喺醫院食足3餐,每餐兩個鐘後督手指check血糖; 跟姑娘學習用血糖機,返屋企自己督手指!


回家後,都算有乖乖跟足營養師嘅餐單 (早午晚3餐+3餐茶點),餐後步行20分鐘!每隔3日就督手指 (空腹+3餐餐後),check血糖。 不過,我咁為食,間中都會食好西,食完第二日食番清啲或者少食多滋味!

來到將近23週,返醫院照結構。 終於知道bb嘅性別啦!
係妹妹喔!! 小b爸嘅前世情人。
檢查完,妹妹比正常嘅size偏細,差啲跌出條線!即時好擔心!助產士建議我返去食番多啲嘢,飲多啲奶,但有妊娠糖尿,所以要肥b不肥媽!稍後醫生睇過,有需要嘅話就安排照多次!

而家每個月都要返醫院見糖尿科醫生同產檢兼交功課 (家居血糖監測記錄)。
最近一次,空腹指數唔理想,僅僅合格或超0.2,醫生就需要安排我見營養師,了解返我嘅飲食習慣同調教一下餐單!
因為懷孕後期 (8個月左右啦) 荷爾蒙嘅變化,會令血糖不穩,血糖值會越高!所以必要好好控制飲食同體重! #肥b不肥媽

見過營養師後,佢並唔擔心我3餐所食嘅嘢同份量,但就要戒清一啲零食,例如: 薯片呀、蛋撻呀、蒸蛋糕、果汁.....即使少少都唔好!!要食番多啲雞蛋,豆腐等,還要飲多啲水!!另外,晚上嘅茶點,要多加一份水果!


今個月再返嚟見多一次營養師,餐單跟得好,指數又靚仔嘅話,就可以唔洗再嚟見營養師! 


#小b媽孕記 #二寶 #第二胎 #二寶孕媽 #30w2 #二寶孕

沒有留言:

張貼留言