2020年3月24日 星期二

[小b媽媽廚樂] 日式料理 | 日式吉列豬扒

翻開電話相簿,睇番沖繩旅行嘅相片,真係開心又盡興❣
品嚐咗唔少美食!其中有間日式小店嘅 #日式吉列豬扒 好出色!相當令人懷念喔!
不過短時間都唔能夠飛,而疫情期間最好都係留在家中,少外出,所以我就嘗試自己整個 #日式吉列豬扒定食 ,回味下!同幫我嗰新嘅 #德國孖人牌 ZWILLING® TruClad 中式炒鍋 開光 !
講番日式吉列豬扒,配以大量椰菜,沾日式豬扒醬又得,沾沙律醬又得,配咖喱、滑蛋都得。
而做法比想象中易!重點要沾兩層麵包糠同埋要炸兩次!豬扒香脆美味!
我唔鐘意用太多油,所以我用咗半煎炸方式!
而不得不提提嗰新入手嘅 #德國孖人牌中式炒鍋,不銹鋼水靚,受熱好均勻,煎炸出嚟嘅豬扒金黃均勻; 煎、炸、炒都無痴底,唔會一大陣油煙,我都幾滿意! ( 而家覺得啲煎炸油聲好好聽)
嚟緊要好好繼續同佢磨合磨合!煮多啲好餸!


炒鍋煎、炸、炒無痴底少少心得:-
1. 燒熱炒鍋,見到油紋,先好放食物。
2. 食物從雪櫃取出,最好放置接近室溫先好落炒鍋。


材料:
1. 豬扒 3塊
2. 麵包糠 適量
3. 低筋麵粉 適量
4. 雞蛋 2-3顆
5. 椰菜 大半個 (視乎大小)

醃料:
1. 鹽 適量
2. 胡椒粉 適量

做法:
1) 豬扒洗淨,印乾水份,輕輕𠝹開邊邊,用刀背輕輕拍打,加入醃料,醃30分鐘。

2) 將已醃豬扒依次序沾上麵粉、蛋液及麵包糠。再重複沾蛋液及麵包糠,壓實,靜置10分鐘反潮。

3) 中火燒熱油,下豬扒炸2分鐘後反轉,炸2分鐘至金黃,取出瀝油。然後轉大火,再下豬扒回鍋,大火炸約30秒,取出放廚房紙上吸油,再斜切成件,放於椰菜絲上,便可享用。


沒有留言:

張貼留言